Sıradaki açılımımız Çingenelere yönelik. Kürt, alevi derken geldik Roman'lara. Şimdi bu noktada Nihat Doğan'ın Açılım 1071 şarkısına bakmalı ve hafızamızda gereken değeri vermeliyiz. Bu kısa gündeme ilişkin yazımı tamamlarken sözlerime Nihat Doğan'dan taşlama yöntemiyle yapılmış bir dörtlükle son veriyorum:

Türk’ü, Kürd’ü, Rum’u, Ermeni, Azerbeycanli

Bırakalım bu kavgaları sıklaştıralım halayı

Haydi hep beraber halaya, halaya hadi everbody

Halaya, halaya, halaya …


(Bu sözler şarkının son kısmından. Ama eksik bişi var burda. Romanları unutmuş Nihat Bey. Kendisine söyledim en kısa zamanda Viyana Kuşatması sırasında Türklere yardım eden Galata'lı Roman'larla ilgili bir şarkı yazacağını söyledi. Ulan çok şanslısınız ibneler!)

5 serzeniş:

bana su de dedi ki...

yazının altına böyle bi "beğendim." "ay çok banalsin." tarzi bişiler koysanız da keşke beğensek.

HÜSEYİN USTA dedi ki...

Her açılım bir kapanış doğurur.Türkiye açılımı yapmadıkları için şanslıyız aslında.

mcD dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=QhJ54oFehss

Travis dedi ki...

bana su de ' nin arzusunu yerine getir kard..
'cok jonjon' ve 'oha falan oldum' butonlarini da unutma

cüzzamlı melek dedi ki...

"Ulan çok şanslısınız ibneler!"

buna bayıldım.