İlkinin zor olduğunu düşündüğümüzden bu sefer fazla zorlamayalım istedik. Haklı olarak "çok kolay bunlar" diyenler de oldu. Onlara cevabım da ilk soruda neredeydiniz olacak.

Kolay olsa da katılımı görmek istedik. 26 yorumun 22 si doğru cevaplanmış. 1 kişi de yanlış anlamış olacak ki film isimlerini değil de karedeki karakterlerin adını yazmış. Cevabı birçoğunuz bilse de teyit etmet için ben yine de yazayım.


Ödüllü Soru # 2 nin cevapları:

1- Fight Club / Dövüş Kulübü
2- Scarface / Yaralı Yüz
3- There Will Be Blood


AFM sinemalarından bileti kazanan 7 sırt numaralı NLHN oldu. Umarım ona da ulaşım sorunu yaşamayız.


Katılan herkese çokça teşekkürler.
Haftaya yine görüşmek üzere :)

7 serzeniş:

baboo cane dedi ki...

beni onca kişi arasından çekilmiş eden Sigara Yanıkları'na,beni bu günlere delirterek getiren sevgili anneme ve babama,bana bu yarışma için büyük gaz veren sevimli-uyuz sevgilime,hergün beni arayıp deli eden halama,Sivas'da hastalıktan kıvranan ve bir an önce iyileşip evine dönmesini istediğim öğretmen ablama ve tabii ki okulmuzun bizleri düşünen,bizlere deliler gibi evrak işkencesi uygulayan ve bizlere aylar sonra akıllarına gelip içten bir mail atan Erasmus Birimi'ne çoook teşkürler ederim!!!...
hayatımda ilk defa bir yarışma kazandım ve inanılmaz derecede heyecanlıyım!!!...( 8DDD
ov ye man,ov ye!!!...
ahahaha!!!!...

Not:bilet Avatar'a olmasın lütfen!!!...( 8DDD

BG dedi ki...

bildim ( bu cevap Travis'e :P )

Travis dedi ki...

@nlhn
arka planda neler varmış öyle.

Travis dedi ki...

bazen bilmek yetmiyor.
(bu cevap B.G.ye)

baboo cane dedi ki...

sorma,o kadar çok şey varkine bunlar nekine!!!...
( 8DDD

BG dedi ki...

bilerek cevap vermiyorum ki yarışmaya dahil olmak istemiyorum çünkü :D

baboo cane dedi ki...

tekrar tekrar teşkürler ederim Sigara Yanıkları ekibine!!!...
benimle buluşup bana bizzat bileti veren Erdal kardeşe de teşkürler çoook!!!...^_^
sevgilimle gittim filme ve bedavaya geldi birimiz,iyi oldu parasızdık çünkü!!!...( 8DDD
Inception süperdi,mutlaka izleyin millet!!!...Leonardo'ya rağmen!!!...o_O
yine başka bir soruda görüşmek üzre ama emmy tahminini almıyorum!!!...( 8DDD