Günümüzde kovboy filmlerinin sayısı oldukça azalsa da arada böyle "3.10 to Yuma" gibi güzel filmler çıkıyor.Ben Wade karakteriyle rol alan Russel Crowe filmi tek başına sürüklüyor adeta.Azılı bir haydut rolünde...Zaten bu adam oynadığı karaktere öylesine bürünüyor ki ölünce filan hakkaten üzülüyorum. Diğer bir başrol oyuncusu ise, tek ayağı sakat savaş gazisi bir çiftçiyi canlandıran Cristian Bale.Kadro olarak oldukça iddialı bu iki ismi bir araya getiren film, gerçekten izlenmeye değer. Ayrıca 2007 yapımı olan film 2 oskara aday gösterilmişti.

Yönetmen : James Mangold
Oyuncular : Russel Crowe,Cristian Bale,Ben Foster,Peter Fonda
-----------------------------------------
Dan Evans: What time is it?
Ticket Clerk: About ten past three.
Dan Evans: Where's the 3:10 to Yuma?
Ticket Clerk: Running late, I suppose.
Ben Wade: Goddamn trains. Never can rely on 'em, huh?
------------------------------------------
Byron McElroy: If you're gonna kill me, just as soon get to it.
Ben Wade: I ain't gonna kill you. Not like this.
Byron McElroy: Won't change a thing, lettin' me live. I'll come for you.
Ben Wade: I'd be disappointed if you didn't.
-------------------------------------------
Ben Wade : So , boys... Where we headed ?

0 serzeniş: